Het Interactive Advertising Bureau (IAB Frankrijk) heeft tijdens de Algemene Vergadering op dinsdag 3 april 2018 verkiezingen gehouden voor de Raad van Bestuur en de coördinatoren van de comités.
Frédéric Olivennes, de MD van Frankrijk van Weborama, volgt David Lacombled op:
"Er is nu een groep bedrijven opgestaan met als doel zich in te zetten om de toekomst van digitale reclame naar een hoger niveau te tillen. Dit zijn professionals die vastbesloten zijn om een nieuwe pagina in de geschiedenis van IAB Frankrijk te schrijven. We willen een IAB die onze branche helpt verbeteren en de bedrijfsmodellen van de toekomst uit te denken door middel van een open, vernieuwende en professionele dialoog."
DE RAAD VAN BESTUUR
Het nieuwe bestuur is gekozen voor een termijn van twee jaar en bestaat uit:
Voorzitter : Frédéric Olivennes, Managing Director France, Weborama
Vice-president : Véronique Pican, General Manager, Ligatus
Penningmeester : David Pironon, Chief Programmatic Officer, Smart
Over IAB Frankrijk
Het IAB France (Interactive Advertising Bureau) is een in 1998 opgerichte vereniging met een drievoudige missie: de markt van de digitale communicatie structureren, het gebruik ervan bevorderen en de efficiëntie ervan optimaliseren. Het heeft momenteel 140 aangesloten bedrijven, die alle factoren in de interactieve communicatieketen vertegenwoordigen.
Voor meer informatie:
Thomas Bordet - thomas@iabfrance.com
01 48 78 14 32 - 06 88 91 78 61
of in Nederland:
Nomkwazi Hooplot, MD Weborama Nederland
020 524 6690