Begin dit jaar introduceerde we onze Playable Ads, een laagdrempelige manier om te adverteren met interactieve spelvormen in display campagnes. Denk aan een quiz, memory, keuzehulp of spin het rad. Inmiddels hebben we een aantal geslaagde games mogen realiseren. Om adverteerders meer keuze te bieden in deze interactieve games, zijn we aan de slag gegaan met nieuwe spelvormen. Graag introduceren we de nieuwe 'Shell Game' en de 'Dropper Game' in dit artikel. Met deze games test je de ontwijkvaardigheden en oplettendheid van jouw doelgroep.
1. Shell game
In dit spannende spel volgen gebruikers een verborgen prijs tussen geschudde objecten. Het is een uitdaging van observatie die de aandacht van je doelgroep vasthoudt.
2. Dropper Game - Verzamel Prijzen en Ontwijk de Obstakels!
De Dropper Game daagt gebruikers uit om prijzen te verzamelen terwijl ze obstakels ontwijken. Het is een boeiende ervaring die hen betrokken houdt terwijl ze proberen hun beloningen te verdienen.
Ontdek hoe deze unieke interactieve advertenties niet alleen de aandacht van je doelgroep vasthouden maar ook helpen bij het verzamelen van leads en het vergroten van je merkbekendheid. Meer info? Mail ons sales team!