‘We willen echt iets cools neerzetten!’
‘Ik houd van hele creatieve advertenties en mijn collega houdt ervan als de ads technisch heel goed in elkaar zitten. Als het naadloos in elkaar overloopt. We gaan er echt voor. Ieder op onze eigen manier. We willen echt iets cools neerzetten.’
Onze Anna van Support houdt van een pittige technische uitdaging, maar het creatieve aspect van een advertentie ligt haar het best.
‘Ik weet nog heel goed dat ik mijn eerste advertentie maakte. Voor het eerst online op Nu.nl! Het was een banner voor Spotify, een afspeellijst waar je doorheen kon spoelen.’
‘De allertofste Rich Media banner waar ik ooit aan mee hebt gewerkt? Ik heb geholpen bij een advertentie van 538 waar je kon zien welk nummer ze op dat moment aan het draaien waren. Dat vond ik heel leuk om te doen. Ik heb ook meegewerkt aan Het Geluid van Qmusic. Met een teller die de hele tijd meeliep. Ik heb zoveel mooie Rich Media advertenties gemaakt in de afgelopen jaren.’
Je merkt het: onze Anna is trots op haar werk. Op welk project ben jij het meest trots?