Ons Client Support team heeft een nieuwe collega: Jim. We stellen hem graag aan jullie voor aan de hand van een paar vragen.
Stel jezelf eens aan ons voor:
Hi! Ik ben Jim Hazeleger, net 24 geworden en woon in Amsterdam. Sinds het coronavirus Nederland in zijn greep heeft werk ik bij Weborama. Dit maakte het een introductie die ik niet snel zal vergeten. Immers, wie vraagt zich nu bij de eerste werkdag af of er überhaupt iemand op kantoor is?! Toen mensen nog naar buiten mochten heb ik Creative Business gestudeerd aan de HU. Hierna heb ik een tijd kunnen backpacken in Zuid-Amerika en een tijd bij het Experience Center bij PWC rond kunnen lopen. Daarnaast heb ik ervaring in mobile advertising opgedaan bij MobPro. Verder hoop ik snel weer in mijn vrije tijd te kunnen sporten, feesten en afspreken met vrienden.
Hoe gaan klanten jou tegenkomen bij Weborama?
Ik ben onderdeel van het Client Support team binnen Weborama en alle vragen van adverteerders, media- en creatief bureaus en uitgevers komen hier binnen. Grote kans dat je mij dan telefonisch of per mail zult spreken. Verder zal ik het eerste contact zijn bij aanvragen voor nieuwe campagnes en de schakel tussen creatie en uitlevering. Veel klantcontact dus!
Wat is in korte tijd nu al opgevallen?
Ik heb helaas nog weinig collega’s in persoon kunnen spreken aangezien de meeste thuiswerken, maar de sfeer tijdens de dagelijks videogesprekken is erg gezellig. Daarnaast is het erg fijn dat ik zo goed opgevangen word en er een heel inwerkproces is. Er komt zelfs een geblesseerde collega (bedankt Benjamin!) speciaal voor mij naar kantoor om me in te werken. Nog niet eerder heb ik een inwerkschema gehad waarin duidelijk was wat ik wanneer zou gaan leren. Ik zal binnenkort hopelijk al mijn collega’s beter kunnen leren kennen en leren hoe de andere afdelingen aansluiten op het mijne. Kortom, het valt me op dat er een hele fijne sfeer hangt met collega’s die allemaal hun eigen ambities hebben.
Wat zijn je ambities?
Mijn doel is om een complete consultant te worden in de advertising sector. Zo leer ik graag over de verschillende aspecten van advertising om zo naar dit doel te werken. Ook ben ik graag bezig met het bijhouden van innovatie en technieken die toegepast worden in advertising. Daarnaast zal ik ook dagelijks met gave uitingen te maken krijgen hier bij Weborama, zoals degene vertoond op onze Weboshowcase. Zo hoop ik steeds meer te leren over wat er mogelijk is in advertising en hoe je dit het beste kunt vertonen.