Vier creatieve bureaus hebben de afgelopen weken gestreden om de titel Agency of the Year 2019. Namelijk Men in Green, Kick Digital, Das Banner en Storm Digital. Dit deden ze door een verrassende en innovatieve APTO te maken waarin vier van de zes Campaign of the Month 2019 thema's waren verwerkt. De thema's waren: video, travel, interactie, nieuwe formaten, beste inhaker en high impact. Hiernaast moesten beide brands (Weborma en eigen organisatie) goed naar voren komen.
Nadat de cases waren ingediend kon het publiek tot 24 januari op zijn/haar favoriete APTO stemmen op onze Weboshowcase.
De winnaar van de eretitel Agency of the Year 2019 is.... Storm Digital!! 🏆 We feliciteren het team van Storm Digital nogmaals met het behalen van deze prijs. Ben je benieuwd hoe we op 28 januari als verrassing langs zijn gegaan om de prijzen uit te delen? Je kunt de aftermovie hier bekijken. Verder kun je hun creatie en dus de winnende APTO hier bekijken.
We willen Kick Digital, Das Banner en Men in Green ontzettend bedanken voor hun inzet. Uiteraard ook iedereen die heeft gestemd: bedankt!