Bleiben Sie auf dem Laufenden über die neuesten Entwicklungen und Fälle?

Abonnieren Sie unseren Newsletter und verpassen Sie nichts!
Uw inschrijving kan niet worden opgeslagen. Probeer het opnieuw.
Je inschrijving voor de nieuwsbrief van Weborama is gelukt!

Pflichtfeld *

* Mit dem Abonnement unseres Newsletters erklären Sie sich damit einverstanden, von Weborama Niederlande per E-Mail Marketing-Mitteilungen zu erhalten. Sie können sich natürlich jederzeit über den Abmeldelink am Ende jedes Newsletters oder durch Kontaktaufnahme mit uns abmelden.

Subscribe!

Tips om op te vallen met advertenties tijdens de feestdagen

Posted on November 23, 2021

De feestdagen zijn in volle gang.. Dit is wat je moet weten!

Tijdens de feestdagen zijn de prijzen voor advertenties vaak hoger. Het is namelijk een drukke periode qua aanbod en de CPM prijzen van ads stijgen.

Met Black Friday, Cyber Monday, Sinterklaas, Kerst, Oud en Nieuw in het verschiet, is het dus even belangrijk om je budget slim in te zetten.

Dus. Wil je sowieso zichtbaar zijn in deze periode? Dan volgt hier tip 1: Kies voor kortere, maar intensievere looptijden. Dus meer budget wegzetten in een kortere periode zodat je iets agressiever aanwezig bent.

Consumenten zien veel reclames tijdens de feestdagen. Het is dus lastiger dan normaal om op te vallen. Hoe je dit doet?

Tip 2: wees relevant. De gebruiker oriënteert zich op allerlei cadeaus en producten. Met een sterkte retargeting advertentie lok je ze weer terug naar jouw product. Of kies voor een creatieve uitspatting! Hieronder zie je een mooi voorbeeld van het concert van André Rieu voor de kerstdagen.

Als je op zoek bent naar meer inspiratie: check onze Weboshowcase.

Tip 3: Opvallende creaties helpen natuurlijk ook: maak gebruik van grote formaten en verwerk interactiemogelijkheden.

Wat doe jij de komende weken? Vol inzetten op advertenties? Of wachten tot de storm gaat liggen?