Ieder jaar is het weer een feest met de verschillende campagnes die op Black Friday draaien. Waarschijnlijk iets minder voor de portemonnee, maar als je in de mediawereld werkt zie je ook de andere kant. De drukte (überhaupt in q4 natuurlijk), maar ook de verschillende vette creaties die gemaakt worden voor zo'n dag.
De kans is groot dat je al veel creaties bent tegengekomen terwijl je aan het browsen bent naar de beste deals en spullen die je eigenlijk helemaal niet nodig hebt, maar mocht je er een aantal hebben gemist: wij hebben een korte video voor jullie gemaakt met 10 verschillende Rich Media uitingen voor verschillende adverteerders.
Mocht je benieuwd zijn naar de individuele creaties, formaten/features of door wie ze nou zijn gemaakt? Hieronder vind je de voorbeelden.
- Adverteerder: Oral B
Formaat: Interscroller
Gemaakt door: ebuilders
Bekijk dit voorbeeld op desktop - Adverteerder: Tele2
Formaat: APTO + full header
Gemaakt door: CODE D'AZUR
Bekijk dit voorbeeld op desktop
- Adverteerder: Orange BE
Formaat: Full Impact (Interscroller)
Gemaakt door: Prodigious BE
Bekijk dit voorbeeld op desktop - Adverteerder: Refurbished
Formaat: APTO (BB + skins)
Gemaakt door: Refurbished
Bekijk dit voorbeeld op desktop - Adverteerder: Mediamarkt
Formaat: APTO
Gemaakt door: DISXT
Bekijk dit voorbeeld op desktop - Adverteerder: Online.nl
Formaat: APTO
Gemaakt door: Mainbrain PT
Bekijk dit voorbeeld op desktop - Adverteerder: T-Mobile
Formaat: Radical
Gemaakt door: Bannerbazen
Bekijk dit voorbeeld op desktop - Adverteerder: Nespresso
Formaat: APTO
Gemaakt door: Fresh Fruit Digital
Bekijk dit voorbeeld op desktop - Adverteerder: Bol.com
Formaat: Cross device HPTO
Gemaakt door: Men In Green
Bekijk dit voorbeeld op desktop - Adverteerder: Kruidvat
Formaat: APTO + Billboard carrousel
Gemaakt door: Fresh Fruit Digital
Bekijk dit voorbeeld op desktop
Vragen? Stel ze gerust via je contactpersoon of mail ons op sales@weborama.nl.