Onze visie is om een continue dialoog aan te gaan met onze stakeholders om de markt te veranderen. Uit de nodige bila’tjes is een co-creatie ontstaan zodat we blijven innoveren in de advertising wereld van fast-moving consumer goods.
Uit dit mooie holistic proces is er een nieuw formaat geboren, namelijk de Super Outstream Ad (SOA). Deze wordt toegvoegd aan ons uitgebreide portfolio van paradepaardjes.
Om de SOA alvast een steuntje in de rug te geven hebben we gezorgd voor wat premium inventory bij GAFA (Google, Apple, Facebook en Amazon). Deze valt erg op in de branded interface en is zeer bruikbaar voor UX (User Experience) door de toepassing van AJAX. Geen paniek Feyenoorders, we hebben het hier niet over Daley Blind, maar over Asynchronic JavaScript And XML. Bij interactie tussen de gebruiker en het scherm, bijvoorbeeld het invullen van een formulier of het klikken op een link, hoeft niet de gehele pagina opnieuw te worden geladen. Hierdoor zal de share of voice en attentiewaarde dan ook omhoog schieten. Above the line gaat het natuurlijk om de aankoopintentie te verhogen. SOA kan daarom op verschillende placements (lees adslots, advertentieruimte, bannerposities and many more) ingekocht worden.
Het SOA formaat is tevens het eerste formaat wat ingekocht kan worden via de Blockchain technologie. Hierdoor is het verkrijgen van de prijzen en de impressies per device mogelijk. Er komt daarmee éindelijk licht aan het einde van de tunnel: transparantie in de advertentiemarkt! Gamechanger it is.
De added value van de SOA is dat deze daarbij geschikt is voor appvertising doordat dit formaat in-app ingezet kan worden. Wel raden wij aan te denken aan ASO (App Store Optimalisatie) en onboarding tactics (het proces van gebruikers verwelkomen en wegwijs maken in de app). Tot slot, dit formaat maakt malvertising onmogelijk, dus je hoeft bij de SOA (deze keer) niet bang te zijn voor verspreiding van virussen. Voorkom FOMO en make some Impact!
Bekijk de preview hier!