Alle Rich Media klanten van Weborama zullen migreren naar onze centrale adserver: Weborama Campaign Manager (WCM). Vanaf 1 juni zal onze legacy Rich Media adserver met pensioen gaan.
De transitie naar WCM maakt het voor ons makkelijker op gebied van development, facturatie en migratie van accounts en biedt tegelijkertijd voordelen voor adverteerders. Qua workflow zal er niet heel veel veranderen maar het is goed om te weten wat er wel verandert.
Advertiser first
Accounts zullen opgezet worden op basis van adverteerder wat verhuizing van het account makkelijker maakt en alle campagnes centraal houdt. Binnen WCM zijn alle gebruikelijke Rich Media statistieken terug te vinden zoals video progress, viewability, custom interactie events, maar we kunnen ook conversiefunnels gaan meten en meer. Als je meer gebruik wilt maken van de mogelijkheden neem dan zeker nu al contact op. Reporting logins op account level kunnen aangevraagd worden bij sales.
De grootste voordelen op een rij:
- Alle campagnes van een adverteerder bij elkaar
- Uitgebreide campaigntree en user management (project >campagne> insertions >creatives)
- Automatische creative optimalisatie op basis van CTR of conversie.
- Planning, reporting, creatives in 1 systeem
- Targeting en reporting op OS, device en ISP.
- Bulk Upload en simpele campagne setup op basis van spreadsheet.
- Integratie met Weborama Studio
- Intergratie met Google Ads Data Hub (YT data inzicht in reports)
- Integratie met onze DMP: Audience manager
- Automatische en Custom reporting en API toegang per account
Heb je vragen hierover? Let us know: sales@weborama.nl