De Buienradar cross device Home Page Takeover (HPTO) is recentelijk opgesplitst in 2 verschillende templates. 1 HPTO die enkel geschikt is voor (hoe kan het ook anders) de homepage en daarnaast de Page Take Over (PTO) die voor achterliggende pagina’s ingezet wordt.
Grootste verschil HPTO en PTO templates
Het allergrootste verschil tussen beide takeovers is dat er op de homepage (desktop) meerdere adslots worden gevuld. Op desktop zijn dat bijvoorbeeld 3 en bij de PTO zijn dit 2 adslots. En bij de tablet en smartphone variant worden bij de homepage takeover grotere banners getoond dan bij de PTO. We maken het visueel duidelijk voor je.
Dat ziet er zo uit op een desktop:
En op de Page Take Over (achterliggende pagina’s) is dit zo:
Beide takeovers zijn cross device en passen zich aan, aan het apparaat waar je op kijkt. Bekijk je de takeover op een groot beeldscherm dan worden er grotere ads ingeladen.
Op een laptop met een iets kleinere viewport van 1024px tot 1280px ziet de PTO er zo uit:
Op tablet en smartphone (mobile web) worden automatisch de volgende advertenties ingeladen:
HPTO laptop:
HPTO tablet en smartphone:
Als je gaat adverteren op Buienradar kan het mij voorstellen dat de hoeveelheid aan advertentie ruimte een uitdaging kan zijn. Daarom helpen we je graag. Middels dit artikel denken we meer helderheid te scheppen.
Heb je desondanks nog vragen, of wil je meer technische assistentie? We staan voor je klaar. Neem contact met ons op of kijk op onze online Technisch Support Help Center.