Subway heeft in samenwerking met Sanoma, GroupM en MediaCom een bijzonder concept tot stand gebracht. De partijen hebben een interactieve campagne opgezet door middel van een dynamische mobiele banner set, die is ingezet op de populaire nieuwssite nu.nl. Weborama heeft met behulp van de mobile retarget techniek bijgedragen aan dit project. Hiermee verzorgde Weborama namelijk de techniek die het mogelijk maakt om te achterhalen wat het effect was van deze banners. Dit innovatieve concept heeft geleid tot een toename van 72% Brand Awareness, 19% Store Awareness en 27% extra store traffic voor Subway.
Mobiele banner
Wanneer mensen in een straal van 2 kilometer zijn van een Subway vestiging krijgen zij een mobiele banner te zien in de app van nu.nl, waarmee reclame wordt gemaakt voor de broodjeszaak Subway. Wanneer zij op deze banners klikken, worden ze doorgestuurd naar Google Maps. Hierin worden zij via de juiste route geleid naar de dichtstbijzijnde Subway vestiging. Door middel van deze ultieme marketingtechniek kan Subway direct contact leggen met haar klanten en ter plekke reageren op hun behoeften. Bekijk de video hier.
Bron: Adformatie