PERSBERICHT
Schiphol Rijk, 22 december 2014 – Aviareps Tourism, het bureau verantwoordelijk voor alle promotionele activiteiten voor het verkeersbureau van Oman in Nederland, heeft als eerste bureau een nieuw en innovatief product van Weborama ingezet voor de promotie van Oman in het videonetwerk van Videostrip.
Run of network ingezet
Onlangs introduceerde Weborama de VPAID Expand Ad + fullscreen attention layer: een interactieve preroll die op dit moment Run of Network ingezet kan worden in het videonetwerk van onder andere Videostrip en zoom.in. Aviareps Tourism heeft de VPAID Expand Ad + fullscreen attention layer ingezet voor de promotie van Oman, een van de bestemmingen waarvoor het bureau alle marketing & communicatie activiteiten in de Nederlandse markt verzorgt.
Goede presentatie
De campagne op Videostrip is onderdeel van een bredere online video campagne die het verkeersbureau van Oman heeft ingezet en die ook draait op de netwerken van Firefly, Branddeli en STER. Door middel van de campagne wordt Oman zeer goed gepresenteerd met mooi beeldmateriaal en waar mogelijk met ondersteunende tekst. De kijker krijgt de kans om kennis te maken met Oman aan de hand van interactieve informatie over onder andere bezienswaardigheden, activiteiten en culinaire mogelijkheden. Uiteraard wordt er ook gelinkt naar de website en de facebookpagina van Oman.
In het verleden heeft Aviareps Tourism ook al diverse innovatieve, online campagnes ingezet voor andere klanten, waaronder diverse richmedia uitingen voor Innovation Norway, zoals homepage take-overs, devil ad creaties en een extreme ad op NRCQ.
Aviareps eerste gebruiker
Cedriek Krijkamp van Weborama: “Aviareps Tourism is ondernemend en innoverend. Het bureau beseft dat als je een merk onder de aandacht wilt brengen, je dit op een impactvolle manier moet doen. Aviareps Tourism laat dit zien door als eerste bureau gebruik te maken van een nieuw product van Weborama: de VPAID Expand Ad + fullscreen attention layer.”
Klik hier om de uiting te bekijken.