Het eerste cross device billboard voor VIMN is begin deze maand binnengekomen bij Weborama. De adverteerder is Comedy Central, een sterk groeiende internationale televisiezender. Dit cross device billboard geeft een cross mediale oplossing voor de awareness campagne van Brooklyn Nine-nine. Door middel van het cross device billboard kan deze uiting vanuit één plaatsing op zowel desktop, tablet, of smartphone worden ingezet. Het billboard 970×250 is voor desktop gebruikers volledig zichtbaar. Bekijkt de bezoeker de website op zijn tablet (portrait mode), dan verschijnt automatisch een aangepaste uiting. Hetzelfde geldt voor de mobiele telefoon. Klik hier voor de preview.
Het billboard is het populairste Rich Media formaat in Nederland. Dit unieke cross device billboard past zich aan het formaat van ieder device aan. Voor vorige versies van billboards kun je kijken op onze Weboshowcase.
Comedy Central is een populaire komediezender en groeit steeds verder in meer landen. VIMN vertegenwoordigt 20 kanalen die de beste muziek-, komedie- en kinderprogramma’s bieden, met de namen MTV, Comedy Central en Nickelodeon onder hun verantwoordelijkheid.