Campagne informatie
- Initiatief: SBS6 in samenwerking met Mediaxplain en Weborama
- Formaat: 320×240 mobile halfpage banner met click to calendar functie, floorad, billboard en standaard IAB banners
- Targeting criterea: vrouwen (55%) en mannen (45%) van 20-54 jaar oud
- Campagne periode: 26 oktober t/m 29 oktober 2014
- Inzet: Premium; click to calender, Adapt; mobiel, display en rich media (floorad)
Doelen
- Zoveel mogelijk awareness realiseren voor het nieuwe televisieprogramma Leer mij vrouwen kennen
- Doel van de ‘click to calender button’ is dat zoveel mogelijk mensen dit programma in hun mobiele agenda zetten, om zo de potentiële kijkers eraan te herinneren op woensdagavond te kijken naar dit programma
Benadering
- Door middel van een (mobiele) banner, billboard en een floorad aandacht creëren voor dit nieuwe televisieprogramma en mensen de gelegenheid geven om het tijdstip en de dag van het programma op te slaan in de agenda van hun mobiele telefoon