Bleiben Sie auf dem Laufenden über die neuesten Entwicklungen und Fälle?

Abonnieren Sie unseren Newsletter und verpassen Sie nichts!
Uw inschrijving kan niet worden opgeslagen. Probeer het opnieuw.
Je inschrijving voor de nieuwsbrief van Weborama is gelukt!

Pflichtfeld *

* Mit dem Abonnement unseres Newsletters erklären Sie sich damit einverstanden, von Weborama Niederlande per E-Mail Marketing-Mitteilungen zu erhalten. Sie können sich natürlich jederzeit über den Abmeldelink am Ende jedes Newsletters oder durch Kontaktaufnahme mit uns abmelden.

Subscribe!

Business case: SBS6 leer mij vrouwen kijken

Posted on November 13, 2014

Campagne informatie

  • Initiatief: SBS6 in samenwerking met Mediaxplain en Weborama
  • Formaat: 320×240 mobile halfpage banner met click to calendar functie, floorad, billboard en standaard IAB banners
  • Targeting criterea: vrouwen (55%) en mannen (45%) van 20-54 jaar oud
  • Campagne periode: 26 oktober t/m 29 oktober 2014
  • Inzet: Premium; click to calender, Adapt; mobiel, display en rich media (floorad)

Doelen

  • Zoveel mogelijk awareness realiseren voor het nieuwe televisieprogramma Leer mij vrouwen kennen
  • Doel van de ‘click to calender button’ is dat zoveel mogelijk mensen dit programma in hun mobiele agenda zetten, om zo de potentiële kijkers eraan te herinneren op woensdagavond te kijken naar dit programma

Benadering

  • Door middel van een (mobiele) banner, billboard en een floorad aandacht creëren voor dit nieuwe televisieprogramma en mensen de gelegenheid geven om het tijdstip en de dag van het programma op te slaan in de agenda van hun mobiele telefoon

Uitingen ingezet via Weborama: