Up to date blijven over de laatste ontwikkelingen en cases?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief & mis niets!
Uw inschrijving kan niet worden opgeslagen. Probeer het opnieuw.
Je inschrijving voor de nieuwsbrief van Weborama is gelukt!

Verplicht veld *

* Door u in te schrijven voor onze nieuwsbrief, gaat u akkoord met het ontvangen van e-mail marketingcommunicatie van Weborama Nederland. Je kunt je natuurlijk altijd weer afmelden via de afmeldlink onder aan elke nieuwsbrief of door contact op te nemen.

Subscribe!

Het verhaal achter de branding van TUI

Posted on July 20, 2021

Hoe houd je je merk zichtbaar, sterk en levend bij de doelgroep? Als je het aan ons vraagt is dat met Rich Media. Hands down. Kat in het bakkie. Niets komt bij Rich Media in de buurt. Maar, wij zijn misschien een beetje bevooroordeeld. Daarom is het leuk om dat af en toe ook van iemand anders te horen.

Nadim Kabir is Display Advertising Specialist bij TUI. En gelukkig is hij het met ons eens. ‘Om het merk TUI zo sterk mogelijk te houden en zichtbaar te zijn in de markt blijft branding een belangrijke component binnen onze marketingstrategie. En daar heb je partijen als Weborama bij nodig vanwege de formaten die zij aanbieden en wat zij op display-gebied doen.’

Wij steken ontzettend veel tijd in onze templates en formaten. De hoeveelheid en de kwaliteit ervan. Het is ons streven om onze klanten een unieke ervaring te bieden die bij de doelgroep bijblijft en interactie aangaat. Dus dit vinden we superleuk om te horen! Bedankt Nadim!

Ben jij benieuwd hoe we jouw merk zichtbaar kunnen maken bij je doelgroep? Neem vooral even contact met ons op!