Up to date blijven over de laatste ontwikkelingen en cases?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief & mis niets!
Uw inschrijving kan niet worden opgeslagen. Probeer het opnieuw.
Je inschrijving voor de nieuwsbrief van Weborama is gelukt!

Verplicht veld *

* Door u in te schrijven voor onze nieuwsbrief, gaat u akkoord met het ontvangen van e-mail marketingcommunicatie van Weborama Nederland. Je kunt je natuurlijk altijd weer afmelden via de afmeldlink onder aan elke nieuwsbrief of door contact op te nemen.

Subscribe!

Rich Media benchmark rapport

Posted on October 27, 2021

Het is alweer oktober 2021 dus de hoogste tijd voor nieuwe Rich Media benchmarks met de meest recente metrics en inzichten. We rapporteren nu uitgebreider dan voorheen door benchmarks af te geven voor formaten, features én categorieën.

We analyseren 9 populaire formaten (met vs zonder video) en kijken vervolgens naar de performance binnen 30 vernieuwde categorieën/verticals van adverteerders die veel Rich Media formaten inzetten. Ten slotte kijken we naar 2 formaten in het bijzonder: de APTO en de Mobile Swiper: de meest gebruikte formaten op desktop en mobiel.

Deze benchmarks gaan over alle Nederlandse campagnes in de eerste helft van 2021 en worden vergeleken aan de hand van drie metrics: clickthrough, engagement, en viewability rate.

Benieuwd naar de benchmarks van het afgelopen halfjaar? Download het rapport hier

Mocht je vragen hebben, neem dan contact met ons op sales@weborama.nl