Up to date blijven over de laatste ontwikkelingen en cases?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief & mis niets!
Uw inschrijving kan niet worden opgeslagen. Probeer het opnieuw.
Je inschrijving voor de nieuwsbrief van Weborama is gelukt!

Verplicht veld *

* Door u in te schrijven voor onze nieuwsbrief, gaat u akkoord met het ontvangen van e-mail marketingcommunicatie van Weborama Nederland. Je kunt je natuurlijk altijd weer afmelden via de afmeldlink onder aan elke nieuwsbrief of door contact op te nemen.

Subscribe!

Zijn grotere advertenties per se beter? Jim legt het uit!

Posted on November 16, 2021

Size does not always matter 😀

Advertenties in grote formaten springen natuurlijk in het oog, en helpen in eerste instantie de aandacht te wekken. Echter, als je boodschap niet duidelijk is maakt het niet uit in welk formaat je het giet.

Jim Hazeleger is een van onze Rich Media consultants en hij heeft een duidelijke mening over hoe je met een Rich Media advertentie de aandacht van klanten trekt.

‘Om aandacht te grijpen én te behouden, zul je met iets speciaals moeten komen.'

Volgens Jim begint het toch echt allemaal bij het merk. 💡

Gebruikers haken af bij een inconsistente of ingewikkelde boodschap. Ook blijven de luiken gesloten voor uitingen die té gewoontjes zijn, of juist té ongewoon.

Maak het conflict dat jouw merk oplost duidelijk en gebruik de vormelementen om aandacht naar het bericht toe te trekken.

Interactie of vermakelijke content in de uiting kan dan weer helpen om die aandacht ook daadwerkelijk te behouden.

Heb je inspiratie nodig? Twijfel je over het formaat dat je wilt gebruiken voor je Rich Media ad? Dan kan je altijd bij ons aankloppen! We helpen en inspireren graag!