Bleiben Sie auf dem Laufenden über die neuesten Entwicklungen und Fälle?

Abonnieren Sie unseren Newsletter und verpassen Sie nichts!
Uw inschrijving kan niet worden opgeslagen. Probeer het opnieuw.
Je inschrijving voor de nieuwsbrief van Weborama is gelukt!

Pflichtfeld *

* Mit dem Abonnement unseres Newsletters erklären Sie sich damit einverstanden, von Weborama Niederlande per E-Mail Marketing-Mitteilungen zu erhalten. Sie können sich natürlich jederzeit über den Abmeldelink am Ende jedes Newsletters oder durch Kontaktaufnahme mit uns abmelden.

Subscribe!

Even voorstellen: Rachid Barghane

Posted on January 07, 2021

We hebben een nieuwe collega en stellen hem graag even aan je voor aan de hand van een paar vragen.

Stel jezelf eens aan ons voor

Mijn naam is Rachid Barghane, ik ben 40 jaar, heb 4 kinderen en woon in Almere. Ik werk al 18 jaar in de media en heb zowel aan de mediabureau als exploitant zijde gewerkt. De laatste 4 jaar zat ik bij Widespace, wat sinds maart vorig jaar Azerion is geworden en nu zit ik net een weekje bij Weborama als Sales Manager Impact. Hiernaast sta ik voor ontspanning drie dagen in de week langs het veld om het voetbalteam van mijn zoon te trainen en coachen.

Hoe gaan klanten jou tegenkomen bij Weborama?

Klanten zullen mij tegenkomen als ze vragen hebben over Impact en hoe ze dat het beste kunnen inzetten. Daarnaast zal ik zelf, als onderdeel van het Weborama Sales team, proactief mediabureaus en adverteerders benaderen waar Impact goed bij zou kunnen passen.

Wat is in korte tijd nu al opgevallen?

Jammer genoeg heb ik door de huidige situatie nog niet iedereen persoonlijk kunnen spreken, maar het valt mij op dat Weborama een organisatie is die echt het maximale uit Rich Media wilt halen voor hun klanten. Daar zijn ze iedere dag mee bezig.

Wat zijn je ambities?

Mijn ambitie en doel is om Impact verder uit te bouwen en pluggen bij zowel mediabureaus als adverteerders. Om het aanspreekpunt vanuit Weborama te worden voor klanten die Rich Media in een programmatic setup willen inzetten en daar het maximale uit willen halen.