Weg met grenzen die creativiteit inperken!
Onze Tu, Weborama-techneut van het eerste uur, ziet het liefst dat creatieven hun ideeën de vrije loop kunnen laten. Dat zij zich niet laten tegenhouden door de technologie. Want dat is nou precies waar wij van Weborama goed in zijn.
‘Als iedereen simpele advertenties maakt, met plaatje links en een plaatje rechts, dan wordt alles heel saai. Dan worden mensen daar blind voor. Maar als iemand iets echt nieuws en innovatiefs kan doen, gefaciliteerd met onze techniek, dan geeft dat ons extra motivatie.’
Dus. Creatieven! Ga uit je dak. Bedenk te gekke advertenties. Dan kijken wij hoe we dat technisch fiksen. Zo houden we het spannend voor de doelgroep en heeft je Rich Media advertentie meer impact!
Zie het als een kleurplaat.
We willen het creëren van een complexe advertentie zo makkelijk mogelijk maken. Als je niet hoeft na te denken over hoe er moet worden geprogrammeerd, hoe de animaties gesynchroniseerd moeten starten, dan hoeven creatieven zich alleen nog te focussen op de content. En hoe ze die zo mooi mogelijk maken. Wij leveren de kleurplaat met daarin alle technische elementen. En zij kleuren ‘em in.