Ons Client Support team heeft een nieuwe collega: Lenna. We stellen haar graag aan jullie voor aan de hand van een paar vragen.
Stel jezelf eens aan ons voor
Hi! Mijn naam is Lenna en ik ben sinds begin december onderdeel van het Client Support team bij Weborama. Ik ben 23 jaar oud en woon in Utrecht. Ik heb eerst een bachelor Media, Informatie en Communicatie afgerond en vervolgens de master New Media & Digital Culture. Media heeft altijd al mijn interesse gehad dus ik ben erg enthousiast om mijn carrière te gaan beginnen en veel te leren bij Weborama. In mijn vrije tijd ben ik het liefst lekker aan het eten en drinken met vrienden, stedentripjes aan het maken of in de natuur.
Hoe gaan klanten jou tegenkomen bij Weborama?
Als onderdeel van het Client Support team zullen klanten mij veel gaan tegenkomen. Wij staan klaar om mee te denken waar nodig en vragen te beantwoorden. Het creatieve materiaal dat wordt aangeleverd komt als eerst bij ons binnen, dus bij vragen hierover en de verdere verwerking ervan ben ik het aanspreekpunt.
Wat is in korte tijd nu al opgevallen?
Corona heeft gezorgd voor een iets ander inwerkproces dan je normaal zou verwachten, maar ondanks dat voel ik me direct heel welkom bij Weborama. In de eerste week heb ik met iedereen individueel (digitaal) kennis gemaakt wat direct zorgt voor een fijne sfeer en verbinding met het team. Wat me verder is opgevallen zijn de leuke en diverse creaties die ik dagelijks voorbij zie komen. De mogelijkheden met rich media lijken oneindig, dus ik ben benieuwd naar wat ik nog meer ga tegenkomen!
Wat zijn je ambities?
Wat mij altijd het meest heeft gefascineerd aan media is de snelheid waarmee het verandert. Ik ben daarom ook erg geïnteresseerd in alle invloeden van buitenaf die meespelen, zoals wetgeving en de houding van internetgebruikers. Bij Weborama ben ik in contact met veel verschillende partijen binnen de media, wat het een goede plek maakt om alles te leren over het digitale ecosysteem.