Bleiben Sie auf dem Laufenden über die neuesten Entwicklungen und Fälle?

Abonnieren Sie unseren Newsletter und verpassen Sie nichts!
Uw inschrijving kan niet worden opgeslagen. Probeer het opnieuw.
Je inschrijving voor de nieuwsbrief van Weborama is gelukt!

Pflichtfeld *

* Mit dem Abonnement unseres Newsletters erklären Sie sich damit einverstanden, von Weborama Niederlande per E-Mail Marketing-Mitteilungen zu erhalten. Sie können sich natürlich jederzeit über den Abmeldelink am Ende jedes Newsletters oder durch Kontaktaufnahme mit uns abmelden.

Subscribe!

Weborama's Campaign of the Year

Posted on February 16, 2017

Ben jij al druk met de verkiezingen? En hoe kies je dan? Op basis van het leuke plaatje, of op basis van inhoud? Bij Weborama zijn we al behoorlijk ervaren in het kiezen en stemmen. Elke maand nomineren we een aantal mooie, bijzondere of aansprekende Rich Media campagnes. Intern houden we dan verkiezingen en de top 4 maakt het tot in de lijst van nominees voor de Campaign of the Month. Uit deze top 4 kiest het publiek wie uiteindelijk de maandwinnaar wordt. Leuk is het om te zien hoe er allerlei acties op touw worden gezet om niet alleen de nominatie, maar vooral ook de winst binnen te halen! Er is dan ook een echte prijs te verdienen. Naast een lekkere fles Champagne ook een Certificaat met deze gewonnen Rich Media campagne en uiteraard een vermelding in de ere galerij in de Weboshowcase.

Weborama gaat echter uit al deze winnaars nog 1 overall winner aanwijzen in The Campaign of the Year. Of beter gezegd: JIJ kan dat doen! Alle 11 maandwinnaars (januari & februari waren een combi) zijn automatisch genomineerd voor deze prestigieuze overall jaarprijs. Wie dit jaar gaat winnen is spannender dan ooit! Zullen de Mediamonks hun winst continueren? Of kaapt Yoki Creation de prijs dit keer weg? Met 2 van de 11 nominaties maken ze een flinke kans op winst van de Campaign of the year.

Publiek en experts stemmen

Om succesvol te zijn moet een uiting niet alleen een mooi plaatje hebben, daar komt meer bij kijken. De noodzaak van een goede ‘call-to-action’ hoeven we je natuurlijk niet uit te leggen. Verder moet de uiting ook goed passen bij de doelgroep en zo goed mogelijk gebruik maken van de apparaat eigenschappen. Een desktop uiting is nu eenmaal wat anders dan mobile en daar moet je rekening mee houden. We breiden de publieksstem daarom uit met een panel van experts uit de branche. Dit panel zal bestaan uit topmensen van creative bureaus, uitgevers en mediabureaus. De namen houden we voor nu nog even geheim, maar natuurlijk vertellen we dit op een later moment. Zowel de publieksstem als de stem van de experts bepalen voor 50% wie de Campaign of the Year zal winnen.

Vorig jaar was de uitreiking een echt feestje en hebben we de Monks echt verrast met een gave trofee, het originele Campaign of the Year certificaat en ze kregen ook nog een Champagne workshop van niemand minder dan Rogier, de specialist van Champagneexperience.nl. Grote kans dat we dit jaar de winnaar weer gaan verrassen, maar als we dat nu al gaan vertellen is de verrassing er af nietwaar? Dus laat vooral je stem horen. Dit kan tot en met 1 maart a.s.

Meer weten of nog eens terug kijken? Bekijk hieronder het filmpje op ons Vimeo kanaal dat we vorig jaar maakten. We schrijven meer over deze wedstrijd in onze nieuwsbrief, schrijf je nu in en mis niets!

Weborama Campaign of the Year Winner.