Jullie zijn van ons al jaren gewend dat de templates van Weborama altijd innovatief en up-to-date zijn. Zo was het nu hoog tijd om een update te geven aan de huidige website. Het doel: de ware essentie van het bedrijf te weergeven. Na een aantal maanden hard werken, is het resultaat eindelijk live.
Waar staat Weborama voor?
Weborama heeft twee belangrijke takken die heel duidelijk terugkomen op de nieuwe website, namelijk Rich Media en Data. Voor allebei staat premium service voorop. Dit bereiken we met behulp van onze in-house specialisten die je van begin tot eind helpen met je campagne. Voor de nieuwe website zijn we vanuit jou (als uitgever, creatief bureau of adverteerder/media bureau) gaan denken. Wat vind jij belangrijk?
- Rich Media: Met meer dan 500 Rich Media formaten kunnen creatieve bureaus mooie en interactieve banners en campagnes bouwen. De adverteerder en/of het mediabureau heeft hierbij (bijna) geen limieten bij het briefen van de creatieve bureaus. Er is zo veel mogelijk! De uitgever kan er van uit gaan dat onze templates van hoge kwaliteit zijn en continue geüpdatet worden.
- Data: Weborama specialiseert zich in oplossingen voor data marketing en heeft daarbij de meest rijke, onafhankelijke database met gedragskenmerken in Europa. Met meer dan 30 miljoen anonieme profielen krijg je via ons GDPR-proof platform de mogelijkheid om data te ordenen, analyses van doelgroepen te maken, segmenteren en creëren van doelgroepen uit eigen media-, site-, en CRM-data.
Preview van de nieuwe Homepage
Nieuwe look, nieuwe informatie
Zo hebben wij de informatie duidelijk en doelgericht kunnen neerzetten om jou te informeren over o.a. onze services. Naast onze producten, kan je ook lezen over onze ‘brand new’ formaten en kan je makkelijk zoeken op categorieën/items in onze ‘nieuws’ sectie.
Wil je meer weten over onze services? Neem dan gerust contact op of neem vanaf donderdag de 21e een kijkje op onze nieuwe website.