De Franse beurs ATS (Automated Trading Summit) staat erom bekend dat alle grote trading- en data experts uit heel Europa samenkomen. Onder de deelnemers waren onder andere Appnexus, Rubicon Project, Orange Advertising, Vivaki en M Publicité vertegenwoordigd.
Mathieu Roche (Global Business Development Director van Weborama) sprak daar over data en DMP’s. Hij presenteerde de gedetailleerde resultaten van het “DMP Europe” onderzoek, uitgevoerd door ExchangeWire in samenwerking met Weborama. Het is het eerste kwantitatieve en kwalitatieve onderzoek dat een overzicht presenteert van het gebruik van DMP’s in Europa.
Data Management Platforms (DMP’s) zijn het zenuwcentrum van echt klantgerichte bedrijven. Diverse datastromen komen hier samen en kunnen hier worden geanalyseerd om tot insights te komen. Op basis hiervan kan gerichte activatie plaatsvinden.
Antwoorden DMP onderzoek
De antwoorden van bijna 400 respondenten uit heel Europa, aangevuld met interviews van experts, geven antwoord op vragen als:
- Wat is het niveau van Europese uitgevers en adverteerders op het gebied van DMP’s?
- Wat zijn de belangrijkste toepassingen van deze technologieën?
- Wat zijn de ervaringen van partijen die een DMP gebruiken?
- Welke organisatorische en functionele voordelen ervaren gebruikers van een DMP?
- Wat zijn de belangrijkste redenen dat men besluit geen DMP te gebruiken?
- Hoe moet men de ROI van een DMP evalueren?
Wil jij het DMP onderzoek kosteloos ontvangen? Neem dan contact met ons op.